poniedziałek, 4 maja 2015

BIKER BOOTS

 Bikery to taki typ obuwia, który sprawdzi się wszędzie, oprócz wizytowych kolacji i imprez. Osobiście uwielbiam motocyklowe botki, i mam ich więcej niż szpilek :) Złota rada? Grut to wybrać dobre, solidne i skórzane - takie posłużą nam kilkanaście sezonów i pokochamy je do tego stopnia, że zniszczone doszczętnie nadal będziemy trzymać w szafie z sentymentu :) Wiem coś o tym z autopsji :)









ramoneska - Mango
spodnie - Pull & Bear
botki - FOSCO tutaj
torebka - zara
okulary - Ray Ban

3 komentarze:

  1. Bardzo podoba mi się kurtka :) Super sceneria zdjęć :)
    Pozdrawiam serdecznie, Mój blog/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  2. U innych podobają mi się tego typu buty niestety u mnie by się nie sprawdziły do mojego stylu:)
    Świetne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bikery wbrew pozorom pasują do wiekszości rzeczy, nie tylko do skórzanej ramoneski :)

    OdpowiedzUsuń