środa, 4 lutego 2015

SPORTOWY LUZ

Dzisiejszy zestaw sponsoruje bunt ! Muszę pochwalić się nowymi spodniami, które zakupiłam na wyprzedażach w dziale męskim! Troszkę drażniło mnie kupowanie spodni damskich gdyż są one niewymiarowe -w pasie za szerokie, jeśli są dobre na długość, lub odwrotnie,długość dobra, ale w pasie pojawia się problem. Dlatego zakup tych  to był mój mały bunt  ;)
Zdjęcia ponownie wykonała Martyna - dziekuję  za świetną sesję i super zabawę, a Was zapraszam do odwiedzania fanpejdża i bloga Martyny!





















 buty - zara
spodnie - zara
bluzka - Top Secret
kurtka - Stradivarius
torebka - Stradivarius

2 komentarze:

  1. fajna stylówka :)
    torebka i buty wpadły mi w oko ;3

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo, ale to bardzo podobają mi się buciki :)

    OdpowiedzUsuń