czwartek, 4 września 2014

INSTAGRAM LATEM

Instagrama posiada już chyba większość, więc nikogo nie zdziwi nowa seria. Od czasu do czasu pojawiać się będzie wspólny miks mój i Agi, bo Kasia jeszcze nie posiada instagrama, ale za to ma polyvore :)
Na pierwszy ogień instagramowe podsumowanie naszych wakacji :)


1. Wakacje to zawsze czas podróży, a pakowanie to coś, czego bardzo nie lubię, zawsze walizka jest za mała ;)   
2.Podczas pobytu w Polsce poznałam nowego kota Agi i mojego brata - Psotkę :)  
3. I spotkałam się z moją koteczką Leti :D   
4. Kawa we dwoje na własnej działce smakuje najlepiej ;)



1. Wakacje to nie tylko wypoczynek - rozpoczęliśmy remont, więc pracy nie zabrakło ;)
2. Zdejmowanie tony gliny z poddasza to lepsze ćwiczenie niż cała siłownia razem wzięta :D
3. Oryginalny tort upieczony przez  mamę :D
4. Chwila relaksu :)

1. Jeden z niewielu momentów, kiedy będąc na basenie leżę plackiem, to ten moment, kiedy czytam...
2.  ...bo zazwyczaj doskonalę moje umiejętności pływackie :D
3. Latem znalazłam też czas na snowboard :)
4. O bieganiu też nie zapomniałam :D

1. i 2. Idealne miejsce wypoczynku? Plaża i morze :D
3. Przygotowujemy się do zejścia pod wodę ;)
4. Z głębin sie wynurzam - widoczność w jeziorach bywa zerowa ;)

1. i 2. Tego lata zostałam majsterkowiczem artystą ;)
3. Klasyczny zestaw podróżniczy :D
4.Kolejny kot moego życia zamieszkał na moim samochodzie - mamy z siostrą takie same :D
5. Kawa w najgorszym hiszpańskim barze smakuje lepiej, niż w najlepszym starbucksie, a przy tym jest tańsza :D
6. Tapas, lustrzanki i piwo - relaks w nadmorskim barze :D

Aga natomiast spędziła urlop w Irlandii, która jak widać na zdjęciach nie zawsze jest deszczowa :D

1. Zachód słońca na plaży
2. Słoneczny dzień - i nagle plaża staje się za ciasna :D
3. Wieczorową porą....
4. Spacer z łobuzami :D

Bo joga na plaży to harmonia idealna!
 

1. Mix owoców - pychota!
2. Pan Krab spotkany na plaży :D
3. Aga ma za sobą pierwsze nurkowanie - brawo, siostra! Następny krok - OWD !
4. Pyszne i zdrowe jedzonko to jest to :)

Mamy nadzieję, że Wasze wakacje również obfitowały w nowe wyzwania i spędziliście je udanie :D

2 komentarze:

  1. Świetne podsumowanie wakacji :) Od przyszłego startuje ze zajęciami jogi więc mam nadzieję, że również kiedyś będę zdolna wykonać takie cuda :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jestem dopiero poczatkujaca.. :) ale mam nadzieje ze bedzie coraz lepiej ;)

      Usuń