poniedziałek, 30 czerwca 2014

Letni dzień w odcieniach szarosci..

Pogoda nas ostatnio nie rozpieszcza,dlatego tym razem nie będzie sukienki ani żywych kolorów.Postawiłam na wygodę i odcienie szarości.Kolejny raz prezentuje Wam moja ulubiona torebkę w tygrysy.Pamiętam jak ja kupowałam długo zastanawiałam się do czego będę ja nosiła,po zakupie okazało się,ze pasuje do wielu rzeczy i nadaje im charakteru.Myślę,ze torebka z oryginalnym nadrukiem czy haftem jest świetnym rozwiązaniem na lato i nada Wam Wakacyjnego wyglądu.









spodnie,bluzka,torebka,okulary-Zara
buty-Bershka%%

6 komentarzy:

  1. W odcieniach szarości,ale z daleka bym taką stylówkę wypatrzyła;-), a torba obłędna!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za sympatyczny komentarz:)

      Usuń
  2. świetny zestaw! Spodnie mega.

    OdpowiedzUsuń
  3. właśnie zamówiłam te spodnie, widzę że to był dobry wybór :)

    OdpowiedzUsuń