niedziela, 4 maja 2014

LAZY DAY....

Wiem, że w Polsce pogoda podczas majówki nie rozpieściła. U mnie dopisało słoneczko - chociaż paradoksalnie dni wolne spędziliśmy uprawiając snowboard :)
Niedziela jednak przeznaczona została na lenistwo, nawet strój o tym świadczył - czarny kombinezon, który mój Mąż nazywa "piżamą" - mężczyźni i ich postrzeganie damskiej garderoby.... ;) Neonowe sandałki i chusta użyta jako pasek ożywiły nieco całość, a ponieważ nie spędzaliśmy dnia aktywnie, odpuściłam sobie soczewki i wybrałam okulary ze szkłami korekcyjnymi. Torebkę już znacie - łup z wyprzedaży sprzed niemal dwóch lat, a uwielbiam ją strasznie !
A jak się udała Wasza majówka?








kombinezon - zara
torebka - zara
sandały - formul@ joven
apaszka - Mango
biżuteria - Mango
okulary - Ray Ban

13 komentarzy:

  1. rewelacyjny kombinezon ! pięknie go rozjaśniłaś dodatkami <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No własnie ja jestem z tych, co neony preferują w dodatkach - przy twarzy mi w nich nie do twarzy :)

      Usuń
  2. Cudny zestaw! - uwielbiam kombinezony, ten jest genialny:-)

    Pozdrawiam ciepło,
    Mayoume

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudnie ! bardzo mi się podoba taki styl - zwiewnie, luźno, elegancko i kobieco.
    Piękna torebka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. No tak faceci i ich pojmowania kobiecych ciuchów...mam portki z takim niższym krokiem i usłyszałam że mam pieluchę;)) hehe!
    Bardzo podoba mi się Twój kombinezon jak i cała stylizacja! Buty dają po oczach jest moc!!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cieszę się że się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow, kombinezon jest świetny, genialne dodatki, buty-bardzo mi się podobają

    OdpowiedzUsuń
  7. Odpowiedzi
    1. Ja w sumie też - jedna rzecz, a cały strój z głowy :D

      Usuń
  8. Taaaa, ray ban, szkoda że bez znaczka.....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czytanie tekstu doprawdy nie boli, wyraźnie pisze, że to okulary korekcyjne - oprawki są od Ray Ban, a szkła od optyka, nie jestem z tych, co dla picu domalowują sobie znaczki na szkłach korekcyjnych ;)

      Usuń