czwartek, 29 maja 2014

BIKER ON THE BEACH

Miniony tydzień spędziłam w Irlandii, co wziąwszy pod uwagę obecną sytuację meteorologiczną w Europie było dobrym wyborem.
Pogoda wyjątkowo sprzyjała, a nawet gdyby było deszczowo, nic straconego, to w końcu Irlandia i jej się wybacza :) Mam dla Was fotki z jedynego dnia, w którym wyjątkowo udało mi się wyglądać wyjściowo. Podczas pobytu na Zielonej Wyspie głównie nurkowałam, nurkowanie ma swój własny dress code,a jak wiadomo, w neoprenowym stroju nikt nie wygląda ładnie ;) Tego widoku Wam zaoszczędzę, pozostawiając Was z moim plażowym outfitem.










kurtka - BDBA
spodnie- Mango
sweter - zara
torebka - Springfield
buty - Harley Davidson
rękawiczki - Dayaday
chusta - zara
okulary - Ray Ban

3 komentarze:

  1. Cóż za niecodzienny plażowy outfit;-) super i taki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety, Irlandia to nie Hiszpania, u mnie się wygrzewam, tam jeżdżę spróbować innych klimatów :) Ale też jest pięknie :D

      Usuń
  2. OMG no genialna jest ta kurteczka <3

    OdpowiedzUsuń