poniedziałek, 7 kwietnia 2014

OVER THE KNEE BOOTS

Muszę się Wam pochwalić - wczoraj już na 100% poczułam wiosnę!
Co prawda, na popołudniowe wyjście, jak sami widzicie, wybrałam wysokie kozaki i krótki rękaw zastąpiłam cieplutkim sweterkiem, ale za to zrezygnowałam z kurtki :)  Włos wiatrem rozwiewany ma swój urok, ja jednak wolałam je zebrać w warkocz, jak Wam się podoba taka fryzura? A co sądzicie o małych torebeczkach? Moim zdaniem są urocze!










sweter,torebka - zara
spódniczka - zara
 kozaki - zara

12 komentarzy:

  1. OCH OCH U are so beatiful

    OdpowiedzUsuń
  2. pomysł dobry, ale wygląda jakbyś ubrała za duże rzeczy na siebie. I lepiej Ci w rozpuszczonych włoskach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, że lepiej wyglądam w rozpuszczonych ale nie są one tak wygodne jak zaplecione w warkocza :) a co do ciuchów to na mnie większość wygląda jakby były za duże.. po prostu jestem niewymiarowa ;)

      Usuń
    2. Obserwuje blogi z różnymi mega szczupłymi kobietami i widzę, że nie mają z tym problemu, żeby dopasować ciuchy

      Usuń
    3. Nie będą miały problemu, jeśli posiadają zdolności krawieckie i manualne, lub krawcową w rodzinie. Ktoś, kto nie jest z natury szczupły, i przy tym wysoki, często nie potrafi zrozumieć, że na osobę o wzroście 1,80m każda Ska, mimo że dobrana do sylwetki, będzie zawsze krótka, natomiast większość odzieży w rozmiarze M będzie dobra na długość, ale za szeroka ;)

      Usuń
    4. no to prowadzac bloga powinna zainwestowac w krawcowa :)

      Usuń
    5. A czy komentująca/y bloga zauważył/a, że tego bloga prowadzą trzy osoby, nie jedna? Jeśli tak, to komentarz jest niepoprawnie sformułowany pod względem gramatycznym ;)

      Usuń
  3. Wyglądasz przepięknie i bardzo seksownie.

    OdpowiedzUsuń