poniedziałek, 10 marca 2014

TARTAN COAT & BIKER BOOTS

Witam! W dzisiejszym zestawie chciałam Wam przedstawić idealny strój jeśli mamy na myśli wygodę.

Wiem, że nie każdemu taki zestaw będzie odpowiadał,  niska osoba takim zestawem może nieco  skrócić sobie nogi, ale np. zamieniając płaskie bikery na wygodne botki na słupku czy szpilce już dodamy sobie kilka centymetrów. Ja  mogę wykorzystać swoją wysokośc i postawić na wygodę... Sweterek z moheru, co prawda jest cieniutki aczkolwiek bardzo, ale to bardzo cieplutki , do tego równie cieplutki płaszczyk i wygodne botki - i mogę wyruszyć przed siebie ;) Mam nadzieję, że zestaw Wam się spodoba ;)








płaszcz - zara
dżinsy - Stradivarius
sweter - zara
buty - Mango
torebka - zara

2 komentarze:

  1. Sweterek jest sliczny, a butki sama mam podobne i bardzo je lubie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. torbe i płaszcz masz super! :)

    zapraszam do mnie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń