poniedziałek, 3 marca 2014

NEW GRUNGE

W jakim stylu ubrać się, gdy nie mamy co na siebie włożyć? Co wybrać, by wyglądać, jakby zupełnie nie obchodziła nas moda?
Jest taki nurt w modzie, który na pewno będzie bliski wielbicielom Nirvany czy Alice in Chains. Oparty na bazie stworzonej w Seattle, skąd wywodzi się muzyczny styl grunge. Niebały rock, w ponurym nastroju, nacechowany obojętnością. We wszystkich kierunkach, łącznie ze strojem. Charakterystyczne elementy grunge dzisiaj łatwo znaleźć - ot, choćby koszula w kratę. Koszuli takiej nie posiadam co prawda, ale chustą już dysponuję. Połączyłam glany, metaliczne spodnie, sweter w paski, kraciastą chustę i skórzaną kurtkę. Włosom pozwoliłam żyć własnym życiem, jedynym eleganckim elementem są okulary skrywające brak makijażu oczu, i czerwona szminka, do której chyba wreszcie dorosłam.
Takie małe wspomnienie szkolnych czasów, kiedy miało się te naście lat :)
Lubicie takie powroty?








buty - Heavy Duty
spodnie - Mango
sweter - zara
rękawiczki - Dayaday
chusta- zara
kurtka - BDBA
torebka - zara

8 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. A tyle lat czekałam na czerwoną szminkę :)

      Usuń
  2. Jesteś piękna :) twoje włosy rowniez jak tak patrze to chyba coraz bardziej chce henne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam inne zdanie co do tej piekności ;) Ale dziękuję :) Hennę polecam, ale tylko osobom pewnym,że chca być rude i nie mają w planach zmiany koloru przez dłuższy czas ;)

      Usuń
  3. Super stylizacja! Z pazurem, fajnie się wszystko komponuje. Bardzo podobają mi się szczególnie spodnie. :) I kolor szminki przepiękny!

    OdpowiedzUsuń