poniedziałek, 17 marca 2014

Hiszpańskie sieciówki, znane i nieznane, przez nas noszone i lubiane - Lefties

Kolejną hiszpańską sieciówką, której historię chcemy Wam przybliżyć, jest Lefties, .


Marka powstała w 1999 roku, jako outlet w którym sprzedawano końcówki kolekcji flagowej marki Inditexu- zary. W krótkim jednakże czasie zdano sobie sprawę z potencjału marki samej w sobie, i zaczęto wypuszczać własne kolekcje specjalnie opracowywane dla Lefties,. W 2008 roku marca nadal funkcjonowała jako outlet zary, ale 70% sprzedawanego towaru było kolekcjami własnymi Lefties, pięć lat później marka przestała być outletem większej siostry i stała sie odpowiedzią Inditexu na propozycje H&M'u czy Primarka.


 W 2014 roku marka przeszła całkowitą renowację, zmiana dyrektora generalnego szła w parze z kompletnym przeorganizowaniem wystroju sklepów i wprowadzeniem nowych projektantów odpowiedzialnych za design sprzedawanej odzieży.  Obecnie marka odzwierciedla tendencję "moda nie musi kosztować wiele", ich projekty znajdują coraz lepszy odbiór wśrod publiczności, dzięki przystępnym cenom.

spódniczka Lefties,

Nowatorskie i casualowe projekty sprawiają, że każda kobieta znajdzie w ofercie coś dla siebie, dlatego warto bliżej zapoznać się z tą marką :).


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz