czwartek, 20 marca 2014

CROCHET DRESS & WHITE BLAZER

Pamiętam, kiedy jako dziecko przed rozpoczęciem szkoły czy innymi, typowymi dla tego wieku, ważnymi uroczystościami, zawsze musiałam się opłakać dzień wcześniej, bo mama chciała mi ubrać sukienkę...

 Czasy się zmieniają-  im starsza tym częściej zakładam sukienki, bo zaczynam doceniać ich urok.
Tak więc w dzisiejszym secie wykorzystałam czarną siateczkową sukienkę do której dobrałam białą marynarkę i czarne szpilki. Zestaw niby banalny, w klasycznych kolorach, ale sami przyznacie, że siateczka dodaje sukience pikanterii i uroku, prawda? 








marynarka - Ralph Lauren
sukienka - zara
torebka - TK Maxxx
buty - zara

15 komentarzy:

  1. bardzo fajna stylizacja :) tylko te buty... :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie faktem jest że na zdjęciach wyszły trochę jak "babciowate" ale w rzeczywistości takie nie są... może uda mi się niedługo zrobić troszkę odmienne zdjęcia z butami w roli głównej :)

      Usuń
    2. A mnie się buty podobają! Sukienka również ;)

      Usuń
  2. Piękna sukienka;)
    pozdrawiam woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne zdjęcia i outfit! Uwielbiam! <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję :) Co do torebki to jedna z moich ulubionych... :) muszę wyszukać podobną tylko troszkę mniejszą na lato ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie się tam buty bardzo podobają, tak jak i cały look :)
    Zapraszam na:
    martiniqe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo fajny look, świetna torebka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Hey beauty you have a really nice blog,love your style,taste and pictures .Visit my blog,and if you like it, follow me on gfc I will do the same =) Have a nice day =)
    http://www.obsessionwithfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. you look great in this dress

    OdpowiedzUsuń