sobota, 2 listopada 2013

PLEATED MAXI SKIRT


O ile sukienek maxi mam w mojej szafie nawet przyzwoitą ilość, o tyle idealna maxi spódnica jak dotychczas była dla mnie nieosiągalna.
Może inaczej, nie tyle nieosiągalna, co w każdej osiągalnej coś mi nie pasowało. Aż do momentu, gdy mój wzrok padł na TĄ. Czarna, z lekkim detalem kolorystycznym, plisowana, nieco transparentna - idealna na co dzień, jak widać w dzisiejszym poście, a jednocześnie myślę, że przy odpowiednich dodatkach i innej górze sprawdzi się też na większe wyjścia. Jeden z najradośniejszych ostatnio zakupów :)





kurtka - Inuvik
spódnica - BCBG Max Azria
torebka - zara
buty- zara
pierścionek - prezent
okulary - Tom Ford

9 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Też mi się spodobała od pierwszego przymierzenia :)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Widzę że nie tylko mi przypadła do gustu :)

      Usuń
  3. Wyglądasz świetnie! Cudowna spódnica :)

    OdpowiedzUsuń
  4. super look! Spódnica musi się świetnie prezentować na wietrze!

    OdpowiedzUsuń
  5. Muszę przyznać, że wyglądasz ślicznie :) Zestaw jest naprawdę świetny :) Bardzo mi się podoba i chętnie założyłbym podobny :) Pozdrawiam i w wolnej chwili i zapraszam na mojego bloga oraz do obserwacji :)

    OdpowiedzUsuń