wtorek, 19 listopada 2013

LIEBSTER BLOG AWARD







Witajcie! Ostatnio zaniedbujemy nieco bloga, ale to przez ostatnie wydarzenia, niekoniecznie przyjemne, i niesamowity zamęt w życiu. Miejmy nadzieję, że to tylko chwilowe i szybko wrócimy do rutyny :)
Miło nam bardzo, ponieważ zostałyśmy nominowane do Liebster Blog Award.

W sferze blogowej pewnie każdy już wie, że to nominacja, która jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.”
My się o tym dopiero dowiedziałyśmy :)
Nominowali nas spokojni impetycy   , za co bardzo dziękujemy. Miło nam, że ktoś uważa, że wykonuje się tu "dobrą robotę" :). 
Zostało nam zadane, zgodnie z regułami, 11 pytań, a więc do dzieła:

1. Jakie marzenie udało ci się spełnić do tej pory?
Kasia:  Wrócić do Polski po długiej tułaczce :)
Aga: Dużo ich było, ciężko wybrać to największe ;)
Ruda: Z marzeniami jest tak, że trzeba uważać, o czym się marzy, bo marzenia się lubią spełniać. Nie mam konkretnych marzeń, staram się żyć chwilą, a że przy okazji coś mi się nawinie i coś mogę spełnić, to robię to.

2. Z czego jesteś najbardziej dumna w swoim życiu?
K.: z dzieci i ich osiągnięć.
A.: Ze wszystkiego, co mam wokół siebie :)
R.: Z Męża :)

3. Co ci się w sobie najbardziej podoba?
K.: Uśmiech :)
Aga: Mój charakter i to, że jestem taka a nie inna :)
R.: Całokształt :D (jestem zadufaną w sobie egoistką ;)  )

4. Skąd czerpiesz inspirację do prowadzenia bloga?
K.: Z otoczenia, z podróży.
A.: Z szafy :D
R.: Z życia :)

5. Twój (nie)banalny sposób na szczęście?
K.: Kiedyś gdzieś przeczytałam,a może usłyszałam : ¨Jeżeli życie daje Ci cytryny to zrób z nich lemoniadę¨ i tak też staram się postępować i myślę,że to świetny pomysł na bycie szczęśliwym - to, co kwaśne i nie do przełknięcia  słodzimy kroplą optymizmu.
R.: Żyć w zgodzie z samym sobą, a przy okazji dać żyć innym - i my jesteśmy szczęśliwi, i reszta świata :)

6. Serce czy rozum?
K.: Od pewnego czasu rozum.
A.: Mądre serce ;)
R.: Zgadzam się z siostrą :D

7. Ulubiona książka, film, artysta/zespół?
K.: Ulubionym arystą i to od dłuższego czasu jest Roisin Murphy, wokalistka zespołu Moloco za jej talent muzyczny, ale również styl.
A.:Książka "Musiałam odejść", film "13 dzielnica" - stary, ale fajny . Zespół:  Evanesence
R.: Książka "Wichrowe wzgórza", film "The crow" , artysta/zespół - różnie, ale bazowi to The Cranberries, Alice Cooper, AC/DC, Queen, Rob Zombie :)

8. Czym są dla ciebie zdjęcia?
K.: Mogą być i dziełem sztuki, ale moje, rodzinne, to wspomnienia.
R.: Życiem zaklętym w obrazki na zawsze :)

9. Czy masz jakiś fetysz?
K.: Nieeeee :)
R.: To chyba będą okulary..... :D

10. Spodnie czy spódnica?
K. : Spódnica bez dwóch zdań.
A.: Spodnie.
R. : Zależy od wybranego na dany dzień środka lokomocji, ale raczej spodnie :D

11. Twoje motto życiowe?
K.:  Nie wiem, czy to można nazwać mottem ,ale chciałabym pozostać sobą do końca.
A.: Popełniaj błędy, naprawiaj je, gdy dotkniesz dna, odbijaj się :)
R.: Wolność zaczyna się tam, gdzie kończy się strach - kiedyś przeczytałam takie zdanie, i dzięki niemu żyję dość intensywnie, próbując wszystkiego. Oby mi tej wolności nigdy nie brakło :)

 

 Ufff, przebrnęłyśmy  :)

 Teraz, zgodnie z zasadami, nominujemy 11 blogów. Wybrałyśmy blogi, które odwiedzamy często, i na których coś dla siebie zawsze znajdziemy. A więc, nominujemy:

7. Dezaar

A teraz nasza jedenastka pytań:
1. Co cię cieszy w życiu?
2. Ulubiony gatunek filmowy?
3. Co chciałabyś zmienić w sobie?
4. Operacja plastyczna tak czy nie?
5. Futro naturalne czy sztuczne?
6. Ulubiony kolor i dlaczego ten a nie inny?
7. Preferujesz podróżować w charakterze kierowcy czy pasażera?
8. Co cię drażni w ludziach?
9. Mężczyźni są z Marsa, a kobiety z Wenus- zgadzasz się z tym twierdzeniem?
10. Ulubiony sport?
11. Największe rozczarowanie?


Zapraszamy do kontynuacji zabawy :)






5 komentarzy:

  1. ja nie gram w takie gry
    obserwuje i licze na to samo
    http://sotheemily.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie gra...ale aby dostać się do udziału w konkursie trzeba być nominowanym przez swoich czytelników, nie sadze abyś im tego odmówiła ...gdybyś została nominowana.Pozdrawiam:)

      Usuń
  2. dzięki dziewczyny. Miło mi bardzo.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziewczyny!!!
    Bardzo, bardzo dziękuję!!!
    Jest mi bardzo miło, że często i z przyjemnością mnie odwiedzacie.
    Postaram się nie zawieść.

    OdpowiedzUsuń
  4. O jejku. Bardzo dziękuję, za nominację. ;) Ogromnie się cieszę.

    OdpowiedzUsuń