niedziela, 24 listopada 2013

Black Hat and Pearls

Pogoda dzisiaj koszmarna ,widać to dokładnie na zdjęciach.Stylizacja podobna do ostatniej, ale w  zupełnie innym klimacie.Wykorzystałam ten sam płaszcz, główna role i tym razem odgrywają dodatki  duży naszyjnik z powlekanych tkanina pereł i metaliczna skórzana kopertówka.Zdjęcia są kiepskie, ale mam nadzieje ze znajdziecie w nich coś ciekawego.Pozdrawiam serdecznie:)






Plaszcz-Stradivarius
torebka, sukienka-Zara
spodnie-Mango
kapelusz,rekawiczki -no name
buty-Paco GIL tutaj
naszyjnik -moja inwencja twórcza:))

6 komentarzy:

  1. Pierwsze zdjęcie czarodziejskie.
    Miałam dzisiaj też robić sesję w plenerze. Nic nie wyszło.
    Lało cały dzień :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czarodziejskie ...podobnie o nim pomyślałam i dlatego postanowiłam je dołączyć do tej nieudanej sesji.Pozdrawiam:)

      Usuń
  2. dziewczyny,
    po napisaniu komentarza trzeba u Was wpisywać męczący kod. Nie wiem czy o tym wiecie (kiedyś miałam nieświadoma tego). Łatwo to można wyłączyć. A dla wpisujących komentarze upierdliwe :(

    OdpowiedzUsuń
  3. sylwetka Mistrz ! i ta pierwsza fota <3

    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Fajnie ,ze się podoba .Bardzo mnie to cieszy:)

      Usuń