niedziela, 10 listopada 2013

BIKER COAT

Wszechobecne chyba każdej jesieni militarne trendy są mi bardzo bliskie.
Zwłaszcza w przeżywanym obecnie okresie mego życia, jestem albowiem obecnie na wojennej ścieżce przeciwko wszystkim, od Pani "nie zauważyłam znaku <ustąp pierwszeństwa>", poprzez jej ubezpieczalnię migającą się od zapłaty za szkody wyrządzone mojej kruszynce, na wesołym mechaniku od siedmiu boleści zakończywszy. Wziąwszy to wszystko pod uwagę, nic dziwnego, że glany znów są w użyciu - nigdy bowiem nic nie wiadomo ;)
Wełniany płaszczyk w stylu biker dopełnił całości - nawet tło zdjęć przypadkiem obrało tę samą kolorystykę :)






płaszcz - Stradivarius tutaj
koszulka - zara tutaj
spodnie - Mango
buty - Heavy Duty
torebka - Stradivarius tutaj
kolczyki - Mango


P.S. Pamiętajcie o naszym konkursie - serdecznie zapraszamy!

8 komentarzy:

  1. Mam bardzo podobne buty - i był to mój najlepszy zakup tej jesieni ;)!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje mają już kilka lat, i nie pierwsza to para HD, kilka już "schodziłam" na amen :)

      Usuń
  2. świetne buty i genialny płaszcz ! Mega całość !

    OdpowiedzUsuń
  3. czy ten płaszcz można jeszcze gdzies kupic





    OdpowiedzUsuń
  4. jaki rozmiar ma na sobie modelka

    OdpowiedzUsuń