piątek, 11 października 2013

OVERKNEE BOOTS & ETHNIC DRESS


Moja miłość do praktycznych rzeczy ma podłoże w wiecznym braku czasu, stąd te sztuki garderoby, które nie wymagają wielkiego wysiłku - czytaj prasowania- zawsze znajdą moje uznanie.
O mym uwielbieniu do kreszowanego jedwabiu pisałam już tu i tu, dzisiaj po raz kolejny (i zapewne nie ostatni)  o tym wspomnę. Praktyczność tkaniny, która, by dobrze wyglądać, nie wymaga użycia żelazka, powinna być gloryfikowana i wykorzystywana. Ostatnio udało mi się nabyć dwie piękne sukienki z owej zacnej tkaniny wyżej wspomnianej, dziś przed Wami jedna z nich.






kurtka - Stradivarius
sukienka - BCBG Max Azria
kozaki - Ursula Mascaro
kapelusz - Dayaday
torebka - Mango
bransoletka - Massimo Dutti
zegarek- Lotus

3 komentarze:

  1. fajna stylizacja

    obserwuje i licze na to samo

    zapraszam do mnie:http://matkizonyisingielki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. kozaki miażdżą! iza:)

    OdpowiedzUsuń