poniedziałek, 26 sierpnia 2013

KOLORYSTYCZNY EKSPERYMENT

Neonowego odcienia zieleni nigdy nie lubiłam. Nie jest to mój najbardziej twarzowy kolor.
W tym roku jednak odważyłam się zdecydować na sukienkę w tym kolorze, tym bardziej, że z wakacji spędzonych na nauce surfingu i praktyce snorkela wróciłam opalona - rzec by można, wręcz spalona, bo w życiu moja skóra nie miała tak ciemnego koloru (to dowód na to, że stosując kremy z mocnymi filtrami można się opalić, i to całkiem nieźle ;)   ). Okazało się, że na ten krótki okres w roku, kiedy moja skóra bielą nie powala, neonowy kolor jest całkiem ok.
Oryginalne, kolorowe buty zary podobały mi się odkąd zobaczyłam je po raz pierwszy - nie są spokojne, przyciągają wzrok i są tak charakterystyczne, że jednolita sukienka i dodatki w jej kolorze stały się idealnym tłem dla tak niezwykłych sandałków.








sukienka - formul@ joven
bransolety - Mango
kolczyki - Stradivarius
torebka - zara tutaj i podobna tutaj
sandały - zara
okulary - oprawki Mango, szkła korekcyjne - optyk

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz