czwartek, 11 lipca 2013

LIGHT COLORS

Lato, upał, żar... w takie dni najlepiej wybrać coś lekkiego. 

Jasne kolory i przewiewne tkaniny sprawdzą się bardzo dobrze podczas temperatur, jakie ostatnio mamy przyjemność cierpieć, hihi ;)
Dzisiaj jeszcze w spodenkach, ale już mam wizję dwóch kolejnych postów z pięknymi sukieneczkami od mojej siostry - oj, będzie się działo !







spodenki - Stradivarius
bluzka - Reserved
torebka - Mango
sandały - Fosco tutaj i tutaj
okulary - Prada
bransoletka - no name (prezent)


7 komentarzy:

  1. ślicznie wyglądasz :) szczególnie pierwsze zdjęcie jest ekstra!

    OdpowiedzUsuń
  2. a mnie najbardziej podobaja sie sandaly - ale wiadomo, ja to buciara jestem ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje! :)
      Co do butów to ja chyba muszę zacząć się ograniczać bo ostatnio mi się coraz więcej ich podoba...ale to że się podoba to nic ja musze je kupić.. :))

      Usuń
  3. Pierwsze zdjęcie fantastyczne. ; )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :)
      Zapraszamy częściej :)

      Usuń
  4. Piękne nogi i figura.

    OdpowiedzUsuń