niedziela, 23 czerwca 2013

WIELKI BŁĘKIT


Będzie plażowo, słonecznie i z nutką filantropii.
Może nie w dosłownym słowa tego znaczeniu, choć punkt widzenia zależy wszak od punktu siedzenia. 

Tydzień 21-28 czerwca to w Hiszpanii Tydzień Przeciwko Leukemii (Semana Contra Leucemia) . Fundacja, zajmująca się walką z tą chorobą – Fundación Internacional Josep Carreras, przez którą zostałam zarejstrowana jako dawca, od zawsze kojarzyła mi się z błękitem, a to za sprawą kolorystyki ich strony internetowej. Co z kolei, przy przeglądaniu dzisiejszych zdjęć, sprawiło, że temat na posta sam się nawinął. Nie zdajemy sobie sprawy ze szczęścia, jakie mamy, że żyjemy. To dla nas tak oczywista oczywistość, że świadomość naszej własnej kruchości ogarnia nas dopiero w momentach zagrożenia. Choroby nowotworowe krwi to już nie temat tabu – mam nadzieję. Niestety, coraz więcej z nas spotkało się z nimi osobiście – bezpośrednio lub pośrednio. Warto pamiętać, że możemy podarować komuś życie. I nas to tak naprawdę nic nie kosztuje. Wystarczy zarejestrować się jako honorowy dawca szpiku. Choroba w moim otoczeniu przyspieszyła decyzję o mojej rejestracji. Dziś znajomy cieszy się życiem na nowo.I nieistotny jest fakt, że dawca był aż z Niemiec - najważniejsze, że się znalazł. Cieszę się, a po cichu mam nadzieję, że nigdy nikt nie będzie potrzebował mojego szpiku. Wszak nie po to się rejestrowałam, by ktoś musiał chorować...







t shirt - Mango
spodenki - Stradivarius
sandały - Ipanema Gisele Bundchen
kolczyki - Stradivarius
okulary - Ray Ban
bikini - Freya Lunar


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz