czwartek, 27 czerwca 2013

KHAKI DRESS


Zielono mi, rzec by można.
Sukienka khaki, ozdobiona delikatnymi nitami, skomponowała się idealnie ze złotymi dodatkami. Spokojnie - nie udaję się tak na codzienny przemarsz ulicami mojego miasta ;)  Zestaw sprawdził się rewelacyjnie  podczas inauguracji salonu fryzjerskiego mojej kuzynki . Myślę, że na niejedną letnią imprezę byłby doskonały :)




sukienka - zara  tutaj
torebka - Mango podobna tutaj
sandały - Lola Cruz
bransolety - Mango
kolczyki - Stradivarius
okulary - Mango  tutaj


8 komentarzy:

  1. Bardzo podobają mi się buty :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sukienka idealna i na imprezę i na miasto :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetnie :)

    zapraszam do mnie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Byłby doskonały, zgadzam się :) Miło zobaczyć imprezową kreację w czymś innym niż mięty, korale, pudry i pastele. Złote dodatki - bardzo na tak.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie... mięty i pastele to nie do konca moje kolory, mimo, że od czasu do czasu przybieram takie barwy :)
      Dziękujemy za wizytę i zapraszamy częściej!

      Usuń
  5. Mnie ta stylizacja się podoba, bo w tej prostocie coś się kryje!

    OdpowiedzUsuń