czwartek, 9 maja 2013

FLOWER POWER + SAFARI


Dziś na szybko podzielę się z Wami moją wersją kombinezonu.
Na szybko, bo za moment zmykam na lotnisko i zaczynam tournee po Europie (tak to już jest, że tanimi liniami bardziej opłaca się latać obwodnicą, dlatego do Polski lecę przez Irlandię :D  ).
Strój jak wiadomo ma być wygodny, postawiłam więc na kombinezon z ramii w kolorach ziemi, do którego dobrałam kwieciste dodatki i biżuterię w stylu safari - mam nadzieję, że przypadnie Wam do gustu ;).
Zostawiam Was ze zdjęciami, a ja lecęęęęęę :D





kombinezon / jumpsuit - Stradivarius
kurtka / jacket - Stradivarius (old)
pasek / belt - Stradivarius (old)
biżuteria / jewelry - Stradivarius
top / bandeau - zara
okulary / sunglasses - Ray Ban
torebka / bag - Gucci (old)
sandały / sandals - Roberto Botella

 

8 komentarzy: