poniedziałek, 22 kwietnia 2013

Dżinsowo, słonecznie... wiosennie !!!




Witajcie!
Dziewczyny szaleją w słonecznej Hiszpanii, tymczasem w Polsce pogoda nareszcie adekwatna do pory roku i zupełnie,ale to zupełnie nie zazdroszczę Kasi  i 
Rudej (tak to sobie tłumaczę ;) gdyż sprawy zawodowe nie pozwoliły na podróż ). 
Mamy słońce, mamy wiosnę, proszę Państwa!
I mój dzisiejszy outfit wiosennie nastraja - mam nadzieję ;)
Założyłam na siebie wszystkie kolory nieba w dżinsowym wydaniu, mam nadzieję, że się Wam spodoba :)




kurtka / jacket - Stradivarius
spodnie / trousers - Sfera
torebka / bag - Gloria Ortiz
buty / heels - formul@ joven
zegarek / watch - Fossil
okulary / sunglasses - Mango


6 komentarzy:

  1. bardzo fajny blog , : )

    http://swiat-wedlug-wikii.blogspot.com/

    serdecznie pozdrawiam : >

    OdpowiedzUsuń
  2. super spodnie! I dzięki za odwiedziny :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. super stylizacja, swietne buty :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Marzy mi się "total jeans look" :-) Ciemny indygo genialnie pasuje do kolory Twoich włosów!

    OdpowiedzUsuń