niedziela, 7 kwietnia 2013

Burgundy patterned pants

Witajcie wiosennie na przekór pogodzie !
Na przekór, bowiem postanowiłam, że nie dam się zawiejom i zamieciom, i w związku z kalendarzową wiosną ubieram się wiosennie, może ta prawdziwa przybędzie, bo chyba o nas zapomniała..... Oby ta znienawidzona zima odeszła jak najszybciej - swoją drogą, aby było sprawiedliwie, teraz lato powinno trwać do grudnia, prawda? Co do mojego dzisiejszego zestawu - nie przepadam za pastelami, ale lubię wzorzyste spodnie, co tez wykorzystałam, wybierając się na spotkanie z przyjaciółkami. Mam nadzieję, że już niedługo będziemy mogli wszyscy zrzucić ciężkie buciory i kurtki, bo na razie wygląda na to, że zima lubi nas bardziej, niż my ją ....
 Trzymajcie się ciepło, póki co :)


 
Hello!
In spite of wheather conditions I decided that I will choose spring clothes, as you can see. By the way, to be fair, now we should have summer at least until December, right? As for my present set - I do not like pastels, but I  do like patterned pants, which I used in today's outfit. I hope that soon we can all dump heavy boots and jackets- for now it seems the winter likes us more then we like her.... 







spodnie / pants, buty / heels - zara
kurtka / jacket - Stradivarius
torebka / bag - Georges Rech

 

17 komentarzy:

  1. Ładne połączenie ! Świetny wzór na spodniach!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie wyglądasz ;) Cudny wzór na spodniach!

    http://letmeloveyou1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Swietne spodnie!!
    Zima juz pomalu odpuszcza i oby juz bylo cieplutko

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. O, świetne masz spodnie, pięknie leżą na Twoich szczupłych nogach. Kurcze, chciałabym takie mieć! Ramoneski i szpilki uwielbiam, więc wszystko jak najbardziej mi się podoba. :)

    Zaintrygowałaś mnie pisząc, że masz blisko do Tunezji i jeszcze tam nie byłaś. Gdzie mieszkasz? Jeżeli w ogóle mogę zapytać. Babka ciekawość nie zna granic. ;)
    Dzięki za odwiedziny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje, powiem szczerze, że aby mnie zobaczyć w szpilkach to cud :) ale ostatnio chyba się przełamuje :)

      Do Tunezji mam blisko jak jestem u siostry (Rudej), ona mieszka w Madrycie-wspaniałe miasto....:)

      Usuń
  5. shoes are very nice! What do you think about following each other? GFC,FB,Twitter?

    www.donnaiveh.blogspot.com

    ciao xoxo!

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny blog :D
    Zapraszam http://rooksana-roox.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i zapraszam częściej :)

      Usuń
  7. Straszni mi sie podobają wzorki na tych spodniach, na Twoich zgrabnych nogach super sie prezentują.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję co prawda ciężko mi było przekonać się do wzorków ale teraz już za nimi szaleję:)
      Zapraszamy ponownie :)

      Usuń
  8. aw, what a fantastic post dear!!
    great blog, enjoy reading it :>
    wondering if you wanna follow each other? we could stay in touch though.
    just let me know. looking forward to hear from you soon!!
    best wishes and have a wonderful day,
    www.rot-schopf.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja za wzorzystymi spodniami nie przepadam, dopiero sie przekonuje do nich. Twoje sa rewelacyjne. W ogóle zestaw świetny, a szpilki pokochalam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) oj chyba ja też sie zakocham w szpilkach :)

      Dziękuje i zapraszamy ponownie!:)

      Usuń