niedziela, 3 marca 2013

Tiger and leopard print

Witam po przerwie:)
Zaprezentowałyśmy Wam kolejną znaną sieciówkę  hiszpańską - Blanco.Moja stylizacja na dzisiaj to mini prezentacja tej marki na tle ulic Madrytu.
Niestety, moja walizka ma ograniczone wymiary,dlatego staram się ją komponować tak, aby wszytko było w jednej tonacji kolorystycznej...nie pomieści za wiele rzeczy, ale znalazłam w niej mini drobiazg i torebkę Blanco;)
Wilki, tygrysy, pantery opanowały moja garderobę ...a może dopiero zaczynają... 
Zapraszam na wycieczkę:









płaszcz-Pull and Bear
torebka,brozka-Blanco
 bluzka ,spodnica-Zara
kolczyki-Mango
buty -Stradivarius

6 komentarzy:

  1. Really nice combination !
    I am always a fan of animal prints :)

    Katerina from myneonrock.blogspot.com

    xx

    OdpowiedzUsuń
  2. Madryt to jedno z miejsc, które kiedyś bardzo chciałabym odwiedzić. Mam nadzieję, że to małe podróżnicze marzenie się spełni w przyszłości. :)
    Wyglądasz bardzo elegancko i stylowo. Bardzo podoba mi się połączenie bluzki i torebki. Świetny look. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i życzę Ci zrealizowania marzenia:)

      Usuń
  3. Hey dear I really like your blog! What about following each other? Also on bloglovin, facebook and even lookbook if you want...just let me know :3 <3


    NEW POST UP!


    www.OntoMyWardrobe.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I¨m glad that you find my blog interesting :)

      Usuń