poniedziałek, 25 marca 2013

Promocyjnie w podziękowaniu :)



Post dzisiejszy będzie postem promocyjnym. Być może nawet reklamowym. Ale będzie, bo być musi, każdemu bowiem należy się coś dobrego :)  Ci, którzy uważnie czytają naszego bloga, wiedzą zapewne, że prowadzimy sklepy internetowe. Praca to ciężka, ale też satysfakcjonująca. Nie byłoby tej pracy, i nie byłoby tej satysfakcji, gdyby nie nasi Klienci. 
Mój sklep:


obchodzi w marcu rok działalności. Rok  ciężkiej, ale udanej pracy, satysfakcję przynosi mi każdy zadowolony Kupujący, a tych mam nadzieję było wielu :) .  Postanowiłam podziękować Klientom za to,że przez ten rok dbali o to, by sklep działał i istniał :) Z tej urodzinowej niejako okazji przygotowałam małą promocję dla wszystkich dotychczasowych i  -być może - nowych Klientów : darmowa wysyłka !
Zasady promocji są proste:
- od 26 do 29 marca Kupujący ponosi koszt wysyłki równy 0 zł
- promocja obejmuje zakupy w moim sklepie ikona_
- darmowa wysyłka obejmuje tylko terytorium Polski!
-promocja obejmuje zarówno aukcje z licytacją, jak i aukcje z opcją KupTeraz!
- warunkiem skorzystania z promocji jest wykonanie wpłaty natychmiast po wylicytowaniu lub po zakupieniu towaru (jeśli np.wygrana licytacja lub zakup ma miejsce 29 marca, a Kupujący zapłaci 30 marca, niestety, promocja go nie obejmie i będzie musiał pokryć koszty dostawy zgodnie z cennikiem)


Mam nadzieję, że promocja przypadnie do gustu Kupującym, jeśli tak, najprawdopodobniej podobne pojawią się jeszcze w przyszłości  :)
Serdecznie zapraszam i życzę owocnych łowów :)

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz