piątek, 8 marca 2013

Leopard heels

Zaświeciło słońce ...tak długo wyczekiwane!
Musiałam to wykorzystać ..nawet moje dzieci wykorzystały ten dzień w 100% była szalona jazda na rowerze i gra w piłkę..chyba naprawdę mamy wszyscy już dość tej zimy.A przepraszam Iwona -Ruda o niej marzy i tęskni za nią ,ale jej musimy to wybaczy;)
Moja stylizacja jest nieco na luzie i odrobinę bałaganiarska,mam jednak nadzieje,ze się Wam spodoba,lub przynajmniej zaciekawi.
W ostatnich naszych stylizacjach główna role grały wzory zwierzęce i te kilka zdjęć zamykają ten cykl  ...mamy już nowe pomysły i niedługo je zaprezentujemy.
W moim wydaniu animal print, tylko jako dodatek,tym razem buty ,graja główną role ,do nich spodnie z obniżonym krokiem ,które są podobno mało kobiece..Myślę jednak ,ze w zestawie do szpilek  i eleganckiej malej czerwonej torebki z ćwiekami nabierają kobiecości . Oceńcie sami
Pozdrawiam serdecznie :))



spodnie -Stradivarius
buty ,torebka, kurtka ,bluzka-Zara
Kolczyki -Blanco

6 komentarzy:

  1. Masz super fryzure! Ja bym si nie odważyła

    http://customlookink.blogspot.com


    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję ,ale myślę ,ze nie wymaga aż takiej odwagi:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Heels and jacket are awesome !
    Very cool look :D

    Katerina from myneonrock.blogspot.com

    xx

    OdpowiedzUsuń