sobota, 16 marca 2013

China town :)


Witajcie !
Idąc tropem siostry, na dziś przygotowałam dla was moją wersję wzorzystych nóg.
Spodnie z nadrukiem polubiłam,ponieważ dobrze maskują moje chude nóżki, a te dzisiejsze dodatkowo mają bardzo modny orientalny motyw  :).
Dzisiejszy set udało mi się sfotografować jeszcze przed Wielkim Powrotem Zimy. Mimo, iż krajobraz przypomina raczej późną jesień, w powietrzu czuć już było wiosnę, i mam nadzieję, że zima szybko nas opuści . Ponieważ padał lekki deszczyk,a ja nie lubię parasoli, wybrałam zabawny kapelusik -mam nadzieję, że się Wam spodoba :). 

Hello!
Following my sister, today I present you my version of patterned legs.
I like printed pants, because they look good on my skinny legs :).
Today's set I made just before The Big ComeBack of Winter.
 Although the landscape is more like a late autumn, I already feel the spring in  the air and I hope winter soon will leave us.
Because it was raining I chose a funny hat -I hope you'll like it :) .
 



 płaszcz / coat , kapelusik / hat - Mango
bluza / hoodie , spodnie / pants - zara
torebka / bag - Georges Rech
rękawiczki / gloves - allegro
botki / booties - Bronx



2 komentarze: