czwartek, 14 lutego 2013

neonowy naszyjnik

Witam:)
Musze się do czegoś przyznać...marze o wiośnie,naprawdę mam już dość zimy, niech sobie idzie i nie wraca już w tym roku.Oczywiście bywa.. piękna, biała i potrafi mnie zachwycić ,ale  już  wystarczy.Basta ya!
W ostaniach stylizacjach Agi i Rudej widoczne były mocne akcenty ,a wiec i u mnie taki kolorystyczny akcent musi być :)Postawiłam na neonowy naszyjnik i sukienkę ,której może dobrze nie widać ,ale obiecuje zaprezentować ja  słonecznego dnia:)te intensywne kolory są przepełnione energia i wołają Wiosno przyjdź!




Futro -Mango 
botki-Stradivarius
torebka-Zara
sukienka ,naszyjnik  neon-River island
naszyjnik czaszki -Pull&bear
okulary -Mango
Pozdrawiam:))

7 komentarzy:

  1. Wygladasz BOSKO!
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. I love it, can you take a look at my blog and maybe follow me? i follow back everyone.
    Kiss**
    http://fashion--gets-fierce.blogspot.pt/
    and here's my page on facebook (about fashion and more):
    https://www.facebook.com/fashiongetsfiercee
    Would mean a lot if you like it!! i can like your page back or follow you on instagram if you have.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thanks for your comment.Yes we are following your blog now so thanks for inviting us!

      Usuń
  3. Nie tylko Ty marzysz o wiośnie ! ;-)))) Świetne okulary!

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj, narzekacie na zimę, a mi za nią tęskno :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow świetnie się prezentujesz!;)

    OdpowiedzUsuń