wtorek, 19 lutego 2013

Red leather jacket

W tym tygodniu czeka mnie kolejna podroż do Hiszpanii mam nadzieje ,ze owocna:)Niestety pogoda w Polsce nadal nie sprzyja wiosennym stylizacja ,ale odrobinę się jej wkradło za sprawa czerwonej  skorzanej kurtki   w stylu ramoneski.
Kultowa kurtka z przesuniętym zamkiem na bok nazwę swa zawdzięcza punkrockowemu zespołowi Ramones.
Ramoneska to potoczna polska nazwa skorzanej motocyklowej kurtki .Zaprojektował ja Irving Schott dla marki Perfecta.Popularność zyskała dzięki  Marlon-owi Brando, który  nosił  ją na planie filmu „Dziki” w 1954 roku...odrobina historii:)
 Skórzana kurtka świetnie się sprawdzi w każdej wiosennej stylizacji i na pewno nada jej charakteru .Pomyślcie o niej kompletując garderobę na wiosnę. Myślę ,ze warto mieć w szafie chociaż jedna .Tak ja ,jak i Iwona nie wyobrażamy sobie życia bez kurtki skorzanej;)



kurtka-Pull&bear
buty -Mustang
torebka-Zara
kombinezon-Nolita
szal zielony-Stradivarius
szal panterka,okulary-Mango
pasek..ma więcej lat niż ja

4 komentarze:

  1. przyjemny blog:) zazdroszcze podrózy do Hiszpanii :)

    http://actlikeareallady.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, what to say, the read jacket really rocks !
    Looks great, dear :D

    Katerina from myneonrock.blogpsot.com

    xx

    OdpowiedzUsuń
  3. you got a unique sense of style! really love the whole outfit and your hair!

    OdpowiedzUsuń