piątek, 8 lutego 2013

Let it snow :)

Witajcie :) 
Hiszpania - piękne niebo, dużo slońca i temperatura powyżej 10 stopni ;)  Jak na styczeń wydaje się bajecznie :) Szkoda, że musiałam już wrócić do domu - praca wzywa. 
Ale  co tam -  przecież Polska zima jest taka piękna!!
Wychodząc z domu miałam nadzieje ze choć drogi pozostaną czarne… no ale cóż,  biały puszek tez jest cudowny…. :D
Aby być nieco bardziej widoczną w tej wszechogarniającej bieli, wybrałam spódniczkę w neonowym kolorze, natomiast moda na szerokie cholewki cieszy mnie bardzo, bo to czyni z moich kozaków Replay buty super-modne :D





 


kurtka- Stradivarius
spódnica - dzieło Cioci
torebka- zara
kozaki - Replay
rękawiczki- allegro


Mimo to, nie wiem jak Wy ale ja nie mogę doczekać się wiosny…;)

7 komentarzy:

  1. Swietnie wygladasz!!!
    Ja tez z utesknienim czekam na wiosne, z drugiej strony, dzieki zimie, moge nosic SUPER kurtke Stradivarius :D
    Dziekuje Rudziku!!
    pozdrawiam Was

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieki:)
      I jest nas dwie :) szybciej nam bedzie do wiosny!!:)

      Usuń
  2. Nie ma za co :)
    Ja bym chciała choć trochę tego śniegu.... ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rudziku Kochany moj siostrzyczku wyśle Ci w paczce troszeczke śniegu żeby Ci nie bylo smutaśno!!!:)

      Usuń
  3. Nice pictures :D
    Love your boots !

    Katerina from myneonrock.blogspot.com

    xoxo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thanks for visiting us,
      I love your blog!! Your style is great!

      Usuń
  4. Pieknie, seksownie i elegancko wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń