niedziela, 9 grudnia 2012

Khaki and orange mix with biker boots


Nie ma chyba bardziej uniwersalnego okrycia wierzchniego, niż parka- no, może poza klasycznym trenczem.
W tym sezonie parka pojawia się wszędzie, a to za sprawą wielkiego powrotu militarnego trendu . Lansowana przez wielkich projektantów, odchodzi nierzadko od klasycznego wyobrażenia o niej- nie zawsze występuje jako zielona lub brązowa,ściągana w pasie, z obszernym kapturem. Powstaje coraz więcej wariacji na jej temat, co widać  na  wybiegach :)


Ja zdecydowałam się mimo wszystko na klasyczną wersję z mojego ulubionego Mango. Odpinana podszewka sprawia, że kurtka doskonale sprawdzi się tez  w cieplejsze od zimy pory roku, a nieprzemakalny materiał doskonale mi się sprawdza podczas pobytu w Irlandii. 
Co prawda, mam szczęście do pogody - wyjątkowo trafiłam w dość słoneczny tydzień :), jednak nad oceanem bywa wietrznie, więc lepiej dobrze się opatulić ;)
 

 Moje ukochane bikery noszę już drugi sezon, pasują do większości strojów, i sprawdzają się doskonale- zarówno w wyjściach codziennych, jak i podczas przejażdżek motorem- w końcu bikery po to są ;).







parka , torebka- Mango
spodnie - Stradivarius
rękawiczki- allegro
biker boots- Roberto Botella
okulary przeciswłoneczne- Ray Ban
okulary korekcyjne- optyk osiedlowy

Miłośników surfingu zapraszam do Lahinch - piękna plaża, doskonałe fale dla surfistów na każdym poziomie, spokojne miasteczko, a po szaleństwach na fali możemy udać się na degustację Guinnessa do Cornera :D

 
 
pisała Ruda

2 komentarze:

  1. Great pics and those boots are very nice!
    Looks great on you.
    I loooove boots :)

    PS thank you for stepping by my blog
    I am your new follower:)
    Katerina from myneonrock.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Thanks :) Biker boots are my favourites :)

    Thank you for visit :)

    OdpowiedzUsuń