piątek, 9 listopada 2012

Złoto polskiej jesieni, turkus hiszpańskiego nieba, czyli nowoczesna Mama :)

No tak, Ruda zawsze była świetna w mowie i piśmie ;)
To może teraz Ja,Blondynka -najstarsza z naszego grona ,bo grubo po 30ce, najmniejsza, najdrobniejsza.- po prostu 3 x naj!!!


Ta z małego miasta na M..., która odwiedza często inne duże miasto tez na M...w Hiszpanii,ale o tym innym razem ;).

Nowoczesna Mama na obcasach :) 

Rzeczy u mnie charakterystyczne, to zwracające uwagę dodatki , misz-masz kolorów i tekstur, oraz szpilki, słupki, koturny, jednym słowem obcasy -jak wiadomo, dodają kobiecie... wszystkiego ;)  , .


Wielbicielka kolorów, fanka muzyki elektronicznej i wokalistki Róisín  Murphy  za jej styl ,głos i muzykę.
Niestety nie mogę się popisać i napisać że jestem wielbicielem kotów czy psów ...bo nie jestem, ale zwierzęta lubię i mam rybkę ;) mam nadzieje ze się liczy :).
Mój ubiór nigdy nie był praktyczny, ale o wygodę zawsze dbam ...szczególnie kiedy jestem w podróży.
Oryginalne  połączenia to mój styl codzienny.
 Naszą polską, złocistą jesień tym razem postanowiłam ubarwić turkusem , przypominającym mi niebo Hiszpanii :).

buty - Stradivarius
spódnica - Bershka
kurtka - zara
futerko - Blanco
torba- Mango
bransolety- Stradivarius


Przyznaję, że czuję się dziwnie i mało komfortowo, ale moja przygoda blogerska dopiero się zaczyna - mam nadzieję, że odnajdę się w tej sytuacji i moje propozycje spodobają się Wam .


pisała  Kasia



 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz