czwartek, 15 listopada 2012

Wszystkie odcienie rudości....



Jesień jakoś od zawsze kojarzyła mi się z rudościami, brązami, kolorami ziemi. I mimo, że nie są to kolory przeważające w mojej szafie (mam garderobę równie czarną jak duszę, żartują niektórzy ;)  ) i zdecydowanie preferuję niezobowiązująco nonszalancki, raczej cięższy styl , mimo to bywają takie dni, w które trzeba przyodziać coś bardziej ludzkiego, aby wywrzeć dobre tak zwane pierwsze wrażenie - chętnie wtedy wybieram spokojne barwy ziemi :) .




Czy udało Wam się już znaleźć idealny płaszcz na nadchodzący sezon? Mój, mimo że sprzed kilku sezonów, idealnie dopasowuje się do modnego obecnie trendu militarnego - a przynajmniej tak mi się wydaje :D
To dowód na to, że czasem, aby nadążyć za trendami, wystarczy zajrzeć do własnej szafy i przepatrzeć rzeczy z minionych kolekcji :D




Nieodzowne są  u mnie okulary- nie wyobrażam sobie wyjścia z domu bez oprawek na nosie, nieważne, czy to korekcyjne, czy też - w dni, kiedy zakładam szkła kontaktowe- przeciwsłoneczne.Zresztą, ponoć zapobiegają powstawaniu zmarszczek mimicznych, więc można łączyć  przyjemne i ładne z pożytecznym :) Mam jeszcze inną teorię odnośnie mojej miłości do okularów, ale o tym zapewne innym razem napiszę :) Co do tych dzisiejszych, na razie noszę jako przeciwsłoneczne, ale docelowo planuję zrobić z nich przezroczyste korekcyjne :)





Niektóre z tych zdjęć obrazują, że powaga to coś, na czego nadmiar na pewno nie grzeszę....
 ... ale mogę zapewnić, że Panu się milej zamiatało :D




płaszcz, golf, spodnie - Mango
botki- Roberto Botella
torebka - zara
rękawiczki - Dayaday
okulary - Dolce & Gabbana


pisała Ruda

1 komentarz:

  1. WOWWWWWWWWW!!!! Boooosko wygladasz Kochana!
    nela ;)

    OdpowiedzUsuń