wtorek, 13 listopada 2012

Miedziana brunetka wieczorową porą ;)

Zaprezentujmy teraz najmłodszą , najchudszą i najwyższą z nas :)
Też jestem 3 x naj ! ;)
Ponieważ talentu literackiego nie mam, bo cały zabrała siostra,prezentacja będzie krótka ;)
Moim największym talentem jest unikanie mandatów- cierpię niestety na "ciężką nogę " ;)
Mam nadzieję, że kiedyś będzie mnie stać na wymarzony sportowy samochód :D
 Na modzie znam się średnio, za to wygodę sobie cenię bardzo, więc moje stroje są zawsze praktyczne i wygodne :)   Mam zawsze problem ze spodniami, ze względu na wzrost :( ale odkryłam już - i być może przyda się to wysokim dziewczynom- że spodnie idealne  na moje nogi  ma  Stradivarius i Mango (swoją drogą to dziwne, bo to hiszpańskie marki, a Hiszpanki, z tego co widzę, gdy odwiedzam siostrę, nie są zbyt wysokie....hm? )  :D
 


kurtka - Stradivarius
koszula, pasek, buty - zara
spodnie, torebka - Mango
Mam nadzieję, że następnym razem przedstawię się Wam z większą ilością słońca, bo deszczu mam już dość ;)
pisała  Aga

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz