środa, 21 listopada 2012

Hello, Kitty !


Jak już wcześniej wspomniałam, uwielbiam kociaki jak i również inne zwierzaki!!:) 
Są miłe, sympatyczne, i rozumieją człowieka jak nikt inny .
Są przekochane!!! :) No dobra, nie są kochane, nie zawsze, bywają wredne, jak Leti i Zoja. Wiecznie się biją i brak mi do nich sił. Leti do zdjęć pozować nie chciała, bo to kapryśna gwiazda, więc dziś przedstawiam Wam Zoję ;)

 W związku z tym że jest dziś dzień kiedy mogę zaczerpnąć  spokojnie świeżego powietrza, postanowiłam poświęcić trochę czasu małym futrzanym  wariatom:)


 O modzie dziś pisać nie będę, bo jestem modna sama w sobie, jak wskazuje napis na bluzie ;P ...
... ale zdradzę, że mam na sobie:
kurtkę, bluzę i okulary -Mango
buty i spodnie - Stradivarius
rękawiczki - sklepik osiedlowy
pisała Aga

1 komentarz:

  1. Piękna kurtka z futerkiem. Bardzo na luzie ale równocześnie elegancko i kobieco. Są buty na obcasie, skórzane rękawiczki.

    OdpowiedzUsuń