piątek, 23 listopada 2012

2 stylizacje w srebrzystym odcieniu

Za kilka dni moje imieniny...może szykuje się jakieś wyjście...????Postanowiłam się do niego przygotować;)....brzmi zabawnie:)))
Pomysł na stylizacje zgrał się kolorystycznie  z moim salonem...i tu  zaprezentuję Wam moje pomysły na wieczorne wyjście.Inspiracja była kolekcja hiszpańskiego projektanta Paco Rabanne na jesień- zimę 2012/13 .Kolor srebrny w wydaniu Total Look.Kolor ten stal się wiodącym motywem w mojej stylizacji.
 źródło zdjęć : www.elcorreo.com

Osobiście kolekcja mnie zachwyciła a w szczególności zestawienie swetra z metaliczna spódnicą.
W pierwszej stylizacji zainspirowałam się właśnie tym zestawieniem ..jest metaliczna spódnica uszyta z tafty w połączeniu ze swetrem z oryginalnymi pagonami ..całość dopełniają rajstopy w kwiaty w odcieniach szarości i brokatowe asymetryczne szpilki.








sweter ,spódnica -mój projekt
rajstopy -Stradivarius
torebka puzderko -Stradivarius

A druga stylizacja jest może bardziej w stylu Rockowym ,z odrobiną elegancji ...jednak nadal utrzymana w tej samej kolorystyce...przy okazji prezentuje mój nowy nabytek ,który również trafił w gusta moich dzieci (nie tylko dzieci - dopisała Ruda :P  ) :kolczyki w kształcie czaszki i pająków...mrocznie ale z połyskiem;)Szukałam czegoś małego i  oryginalnego, ponieważ noszenie długich kolczyków latem sprawdza się idealnie, ale zimą  to zmora ...zazwyczaj wracałam z jednym ..swetry szaliki ...nie sprzyjają takim"gadżetom"..








spódnica -mój projekt 
kurtka ,torebka- zara 
buty -stradivarius
kolczyki -Rossmann


 pisała Kasia

3 komentarze:

  1. srebrny to nie mój kolor, ale Tobie pasuje. szczególnie pierwszy zestaw mi się podoba. pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję..ciesze się ,ze Ci się spodobało:)

    OdpowiedzUsuń